Ontwikkeling en kwaliteit
Dankzij de aansluiting bij AniCura blijven we ons op alle punten verbeteren. Er zijn nu veel meer mogelijkheden om nascholing te volgen. Niet alleen op medisch gebied, maar bijvoorbeeld ook in het klantcontact en persoonlijke ontwikkeling. Zo staan we de dieren en hun eigenaren steeds beter te hulp. Lees ook over: ons kwaliteitssysteem
Onze werkwijze
Om een voorbeeld te geven van hoe wij te werk gaan: een paar maanden geleden werd er hier een labrador binnengebracht voor een vaccinatie. Toen de eigenaresse bij de balie aan het afrekenen was, stortte de hond plotseling in. Waarschijnlijk als reactie op de vaccinatie. Als team moet je dan ineens razendsnel handelen: wat kan er aan de hand zijn? Wie doet wat? Door snel de juiste prioriteiten te stellen, is de hond er weer bovenop gekomen. De eigenaresse was ons enorm dankbaar.
Afspraken maken
Wij nemen graag de tijd voor een consult en bereiden ons ook voor op complexe patiënten. Daarom werken wij uitsluitend op afspraak. Deze kunt u aan de balie maken, telefonisch of via ons online afsprakensysteem. Ga naar: Contact
Spoed
Spoedgevallen hebben natuurlijk voorrang. Iedere eigenaar van een huisdier weet hoe belangrijk het is direct terecht te kunnen als je dier in nood is. Ook voor huisvisites proberen we ruimte te maken. U ziet het: maatwerk voor u en uw dier.