Welkom aan de balie
Bij binnenkomst kunt u zich meteen melden bij een van onze paraveterinairen achter de balie. Neem vervolgens plaats in de wachtruimte.
De wachtruimte
Het is voor zowel uw huisdier als voor u prettig wanneer hij of zij zich kan ontspannen tijdens het wachten. Daarom hebben we meer afstand gecreëerd tussen de zitplekken voor huisdiereigenaren van honden en katten. Houd altijd rekening met andere dieren in de wachtruimte door gepaste afstand te nemen. Andere hulpmiddelen om de rust in de wachtruimte zo veel mogelijk te bewaren zijn:
- Het kort aangelijnd houden van uw hond
- Uw kat in een afgesloten reismandje houden
- Buiten wachten wanneer uw huisdier erg angstig is
- Uw hond een snuitband of muilkorf omdoen wanneer hij kan bijten
Heeft u ergens last van in de wachtkamer of heeft u ergens hulp mee nodig, aarzel dan niet om een van onze assistenten aan te spreken.
Afspraak maken
U kunt eenvoudig online een afspraak maken via onze website. Binnen openingstijden zijn wij hiervoor ook telefonisch bereikbaar.
Afspraak afzeggen of wijzigen
Het kan natuurlijk gebeuren dat u plotseling verhinderd bent en niet naar de afspraak kunt komen. Hiervoor hebben wij uiteraard begrip. Kosteloos een afspraak wijzigen of afzeggen kan tot maximaal 24 uur van tevoren. Daarna brengen wij de kosten van ten minste een consult in rekening.
Over onze tarieven
Wilt u meer weten over de kosten van bijvoorbeeld een consult of behandeling? Neem contact met ons op. We geven u hier graag meer informatie over.
Wilt u meer weten over hoe onze tarieven zijn opgebouwd of over betalingswijzen en -regelingen? Ga naar de pagina Tarieven.
Herhaalafspraken
Bij sommige aandoeningen is het nodig dat wij uw huisdier meerdere keren zien. Denk bijvoorbeeld aan een goede behandeling van huid-, oog- en oorklachten.
Herhaalafspraken hebben een wat lager tarief dan het eerste consult omdat wij dan al bekend zijn met het probleem. Hoe vaak een herhalingsconsult nodig is, is afhankelijk van de ernst van de aandoening.
Huisregels
Met onze huisregels verwijzen we u naar hoe we met elkaar omgaan in de kliniek tijdens, voor of na uw bezoek. Ook hoe we met dieren van anderen en met onze medewerkers omgaan. Bekijk onze huisregels.