Feedback of klacht over uw kliniek

Hoge kwaliteit van zorg voor uw dier én u vinden wij het allerbelangrijkst. Heeft u verbeterpunten voor ons of een klacht?

We proberen onze zorg en service elke dag te verbeteren. Met uw klacht helpt u ons de beste kwaliteit te leveren. We danken u dan ook hartelijk voor uw contact over uw klacht. 

Klachten

Wij geloven in goed contact met u als klant. Daar hoort een rustig en weloverwogen dialoog bij. Een klacht indienen kan op verschillende manieren:

  • Telefonisch - ga naar anicura.nl/klinieken en vind uw kliniek om contact op te nemen.
  • Aan de balie - kom langs of maak een afspraak bij ons op locatie, gebruik de link hierboven om ons adres te vinden.
  • Digitaal - vul ons klachtenformulier in. We vragen u om uw klacht duidelijk en compleet te omschrijven en in te sturen via anicura.nl/klacht. Via die weg komt uw klacht in de klachtenprocedure terecht.

Neem eerst contact met ons op

Uw klacht of tip horen we het liefst persoonlijk van u, maar u kunt ook ons klachtenformulier hieronder gebruiken.

Uw klacht delen doet u bij voorkeur direct met de kliniek.

Contactgegevens van uw kliniek nodig? Vind hier uw kliniek

Feedback of klacht indienen?

Wilt u toch liever via een formulier uw feedback of klacht doorgeven? Gebruik dan het formulier hieronder.

Algemene klacht voor AniCura?

Heeft u een algemene feedback of een klacht voor AniCura Nederland - niet bedoeld voor een specifieke dierenkliniek? Ga dan naar: Algemene klacht of feedback

Laten we het hebben over gebitsverzorging

Veel eigenaren van gezelschapsdieren geloven dat de tanden van hun vriend(in) gezond zijn, terwijl dit vaak niet het geval is. Wist u dat 80% van de volwassen honden en katten last heeft van gebitsproblemen? Het kan lastig zijn om dit te herkennen. Wij helpen u graag om uw hond een gezondere glimlach te geven.

Error

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded.