We proberen onze zorg en service elke dag te verbeteren. Met uw klacht helpt u ons de beste kwaliteit te leveren. We danken u dan ook hartelijk voor uw contact over uw klacht.
Klachten
Wij geloven in goed contact met u als klant. Daar hoort een rustig en weloverwogen dialoog bij. Een klacht indienen kan op verschillende manieren:
- Telefonisch - ga naar anicura.nl/klinieken en vind uw kliniek om contact op te nemen.
- Aan de balie - kom langs of maak een afspraak bij ons op locatie, gebruik de link hierboven om ons adres te vinden.
- Digitaal - vul ons klachtenformulier in. We vragen u om uw klacht duidelijk en compleet te omschrijven en in te sturen via anicura.nl/klacht. Via die weg komt uw klacht in de klachtenprocedure terecht.
Neem eerst contact met ons op
Uw klacht of tip horen we het liefst persoonlijk van u, maar u kunt ook ons klachtenformulier hieronder gebruiken.
Uw klacht delen doet u bij voorkeur direct met de kliniek.
Contactgegevens van uw kliniek nodig? Vind hier uw kliniek.
Feedback of klacht indienen?
Wilt u toch liever via een formulier uw feedback of klacht doorgeven? Gebruik dan het formulier hieronder.
Algemene klacht voor AniCura?
Heeft u een algemene feedback of een klacht voor AniCura Nederland - niet bedoeld voor een specifieke dierenkliniek? Ga dan naar: Algemene klacht of feedback